La proposta de col·laboració que s’ofereix des de Tarongí Consultoria S.L te com a objectiu facilitar les labors referents a la gestió administrativa dels seus negocis.
Aquest acostuma a ser un treball no del tot amable en l’entorn de la petita i mitjana empresa i pot arribar a resultar complicat per aquelles persones que no estan familiaritzades amb les formes de procedir, el que inclús
Una tasca de gestió administrativa de qualitat, implica poder disposar d’informació actualitzada i fiable, la qual farà possible l’anàlisi de l’activitat de l’empresa a la consegüent presa de decisions.
Formats fiscals que oferim:
Formats estàndars:
- Processos de registre comptable personalitzats.
- Suport o realització de tasques administratives quotidianes mitjançant sistema de treball “in company”
- Gestió i tramitació d’impostos de forma trimestral – anual.
- Elaboració i tramitació de tancaments de forma trimestral – anual.
Forma puntual i complementaries:
- Assessorament i tramitació d’alta d’activitat. Forma jurídica més adient.
- Baixa de l’activitat.
- Tramitacions amb caràcter divers i resposta a requeriments instats per l’ AEAT.
- Representació telemàtica i/o presencial davant de l’AEAT
- Assessorament comprable i fiscal. Interpretació dels comptables.
- Estudi i anàlisi de l’estat financer de l’activitat empresarial. Utilització de ratis financers.